Subject: FW: 1. septembril koolialguse rongkäik Saku algkooli staadionilt (Tallinna mnt 10) uude Saku põhikooli staadionile (Traani tee 1)
From: "Margus Magus" <[email-masked]>
To: "info transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Fri, 22 Aug 2025 14:03:06 +0300

Tere

Palun Jaan Saia nimele. Avaliku ürituse loa taotlus.

Tee 11340 Tallinna-Saku tee km 10.4-11.1.

Terv

Margus.

From: Kalev Eensaar <[email-masked]>
Sent: Friday, August 22, 2025 12:58 PM
To: Margus Magus <[email-masked]>
Subject: 1. septembril koolialguse rongkäik Saku algkooli staadionilt
(Tallinna mnt 10) uude Saku põhikooli staadionile (Traani tee 1)

Tere

1. septembril toimub traditsiooniline „Saku Gümnaasiumi kooliaasta alguse
rongkäik“ Saku algkooli staadionilt (Tallinna mnt 10) uue Saku põhikooli
staadionile (Traani tee 1), kus toimub uueks õppeaastaks koolirahu
väljakuulutamine.

Erinevus võrreldes eelmiste aastatega on see, et rongkäik on tavaliselt
lõppenud gümnaasiumi maja (Teaduse tn 1) juures, aga sel korral liigub see
Traani tee 1 staadionile.

Joonisel kujutatud punasega selle aasta rongkäigu trajektoor: Tallinna mnt
10-Jaama põik-Tallinna mnt-Teaduse tn-Instituudi tn-Traani tee 1

Rongkäigul osalevad kõigi Saku valla koolide õpilased, õpetajad ja muud
töötajad.

Kindlasti on teede äärde kogunenud ka saku valla elanikke, kes
rongkäigulistele kaasa elab. Hinnanguliselt võib rongkäigulisi ja
pealtvaatajaid olla 1300-1400 inimest.

Rongkäik toimub 1. septembril kell 12:00-12:40.

Rongkäigu läbiviimiseks on taotleme Transpordiametilt luba sulgeda
osaliselt 11340 Tallinn-Saku-Laagri tee  (üks sõidusuund) ca 700m pikkuses
lõigus rongkäigu toimumise ajaks manusesse lisatud skeemi lahendusega.

Rongkäiku turvavad ja reguleerivad PPA töötajad, abipolitseinikud,
noortekeskuse töötajad ja vabatahtlikud päästjad. Kaasas on ka kooliõde,
kes hoolitseb vajadusel meditsiinilise teenindamise eest.

Saku Vallavalitsus on andnud 19.08.2025 korraldusega nr 2-3/427 välja ka
antud avaliku ürituse korraldamise loa.

Lisaks küsime, kas 686 märgid võib asendad ka sel korral koonustega?

Lugupidamisega

KALEV EENSAAR / teedeinsener

Tel: +372 5340 9995
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Saku Vallavalitsus
 <http://www.sakuvald.ee/> www.sakuvald.ee